Monday 23 March 2020


Year 3 
Konsultovala sam se nocas sa kolegama.Ovo je isecak informacije koju smo dobili od Ministarstva.



              
Dakle, koliko ja shvatam, gledanje emisija je obavezno. Uz gledanje cete dobiti u  vasim/mojim ucionicama  kviz pitanja koje cu sastaviti nakon gledane emisije (ako oni  ne smisle drukcije) i kojim ce se proveriti pracenje RTS programa nastave.
Ovo je raspored casova za ovu nedelju :

 

Tako da vas molim da pogledate emisiju a ja cu osmisliti kviz i na pitanja cete odgovarati u rubrici  "pitanje" u ucionici . Pitanja ce biti u vezi pojmova/izraza koji se pojavljuju u emisiji i nece biti komplikovano jer ne znam da li postoje reprize i da li ce ucenici na taj nacin moci da ponovo pogledaju emisiju. Videcu sta mogu i kako mogu da uradim u vezi kviza , odnosno koje su mogucnosti programa. Preporuka, saradjujte preko vasih roditeljskih grupa  


 U svakom slucaju gledala sam i  ja danas pa cu vam postaviti fotografije , ovaj put, jer nisam sigurna da li ste uspeli da se organizujete da deca gledaju, Gore vam je raspored pa ocekujem da se ubuduce gleda. Hvala
Sto se daljeg nacina rada tice  moramo ponesto da menjamo jer recimo diktat nema smisla. Kako cu vam oceniti onih 4x5 reci sto su deca vec izvezbala? Peticom za svakog ko mi posalje 10x napisane sve reci. U buduce cemo pisanje vezbati prepisivanjem tesktova – vec cu vam reci kojih  kada dodjemo do njih- I to ce opet biti petica za odredjen broj “okacenih” prepisanih tekstova.
 Razvojicu  ono sto saljete  na “zadatke” gde cete mi “kaciti” domace zadatke – odnosno WB, i  “zadatke sa testom znanja”  koji ce  se bodovati  za ocenu. Samo malo da stignem sve da ponovo uradim. Sve sam bila zavrsila direktno na sajtu bloga I onda mi je pukao sajt i sve je otislo “niz Dunav”. Evo sada opet sve postavljam.
Ako budem  privremeno prestala da postavljam na Blog to ce biti razlog – on mi je najkriticniji. U svakom slucaju sve saljem i u ucionice pa proveravajre i tamo ako vam se ucinim neaktivna (sto je nemoguce u mom slucaju, verujte mi!)

No comments:

Post a Comment