Sunday 22 March 2020

Year 1 

Konsultovala sam se nocas sa kolegama.Ovo je isecak informacije koju smo dobili od Ministarstva.
Dakle, koliko ja shvatam, gledanje emisija je obavezno. Uz gledanje cete dobiti u  vasim/mojim ucionicama  kviz pitanja koje cu sastaviti nakon gledane emisije (ako oni  ne smisle drukcije) i kojim ce se proveriti pracenje RTS programa nastave.
Ovo je raspored casova za ovu nedelju :
 

Tako da vas molim da pogledate emisiju a ja cu osmisliti kviz i na pitanja cete odgovarati u rubrici  "pitanje" u ucionici . Pitanja ce biti u vezi pojmova/izraza koji se pojavljuju u emisiji i nece biti komplikovano jer ne znam da li postoje reprize i da li ce ucenici na taj nacin moci da ponovo pogledaju emisiju. Videcu sta mogu i kako mogu da uradim u vezi kviza , odnosno koje su mogucnosti programa. Preporuka, saradjujte preko vasih roditeljskih grupa  Image result for smiley jpg cheeky

Ostatak rada  za sada nije potrebno menjati jedino cu vam "kacenje" WB stranica preusmeriti na  rubriku. "zadaci" .
Ako sta bude trebalo menjati - menjam.
Zivi i zdravi mi bili !

 

No comments:

Post a Comment